VIRKSOMHEDER

Mindre administration – lad os klare besværet for dig.

Igen og igen er det blevet fremført, at erhvervslivets administrative byrder er for omfattende.
Som ekstern partner kan vi påtage os en lang række af de administrative opgaver i virksomheden, f. eks.:

  • Finans-, debitor og kreditorbogholderi
  • Momsberegninger og indberetninger til SKAT, også alt omkring de såkaldte ”blandede ejendomme”
  • Lønadministration
  • Indberetninger til offentlige myndigheder
  • Kontorassistance m.v.Vi vil være et godt valg for din virksomhed, fordi vi har stor erfaring med regnskab og bogholderi i alt fra små til mellemstore virksomheder.

    Prisen for løsningen af de bogholderimæssige opgaver er typisk en helt anden hos PROadministration end hvis din revisor eller advokat skulle udføre opgaverne for dig.

    En administrationsaftale kan rent teknisk løses på flere forskellige måder, fra de mest avancerede totalløsninger til den mindre rent manuelle, hvor en af vore medarbejdere på nærmere aftalte tidspunkter kommer fast i din virksomhed. Alternativt udfører alt arbejdet på vores IT-løsninger på vort kontor og du/ledelsen/bestyrelsen efter nærmere aftalte intervaller modtager rapportering om driftsresultat, balance og likviditet.